حضور هدفمند کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز

سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز از امروز با حضور کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش میراث‌آریا، این رویداد از عصر امروز ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۳ با هدف معرفی آثار و اماکن تاریخی و گردشگری و ظرفیت‌های صنایع دستی مناطق مختلف کشور، کمک به رونق صنعت گردشگری و جلب و جذب گردشگران داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود.

این دو نمایشگاه در فضایی به مساحت یازده هزار متر مربع در قالب سالن آذربایجان که به کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و بخش‌های مختلف آن اختصاص دارد، سالن پروین اعتصامی مختص صنایع دستی و سالن شهریار که نمایندگان گردشگری در آن حضور دارند، برگزار می‌شود.

فعالیت‌ها و برنامه‌های ویژه کلوپ ملی خودروهای شهری، کلوپ ملی گردشگری هوایی، کلوپ ملی سافاری، انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران، کلوپ گردشگری موتورسیکلت، کلوپ گردشگری دوچرخه‌سواری، کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ، کلوپ ملی امور بانوان، کمیته آموزش و کمیته رالی از زیر مجموعه های حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در استان آذربایجان شرقی در سالن آذربایجان معرفی می‌شود.

همچنین در سالن ویژه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خدمات ناوگان امداد خودرو کانون معرفی و گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی برای متقاضیان صادر می‌شود.

هشت کشور خارجی در کنار نمایندگان استان‌های کشور در۲۲۰ غرفه صنایع دستی، ۷۰ غرفه گردشگری و ۶۰ غرفه خودروهای کلاسیک و تجهیزات کمپینگ، آخرین دستاوردها، داشته‌ها و ظرفیت‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

سومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز طی تا ۲۸ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072501871
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha